Kedy doručíte moju objednávku?
- Aktuálny stav svojej objednávky zistíte po prihlásení do sekcie "Môj osobný účet" a ďalej v sekcii "Objednávka".
- V prípade že ste zvolil (a) rýchly nákup bez registrácie a osobný účet teda nemáte, pre informáciu o stave Vašej objednávky kontaktujte náš zákaznícky servis. Vždy nám prosím oznámte číslo objednávky, ktoré sa dotaz týka.
- O expedovanie objednávky je zákazník vždy informovaný mailom alebo SMS.
- V prípade osobného odberu, je zákazník o pripravenom tovar informovaný mailom, SMS, alebo telefonicky.
Všeobecne platí že:
Tovar na sklade:
- platba dobierkou - expedície v čo najkratšej dobe, pri včasnej objednávky ešte v ten istý deň.
- platba převoden - expedície v čo najkratšom čase po pripísaní peňazí na náš účet.
- platba v hotovosti - môžete vyzdvihnúť prakticky ihneď (nutná domluva vopred)
- platba na splátky Cetelem - odosiela sa ihneď po tom, čo od Vás obdržíme všetky potrebné dokumenty, musí byť úplné, schválené a podpísané.
Tovar, ktorý nie je skladom:
- telefonicky, alebo emailom ste informovaný (a) o aktuálnej dostupnosti a predpokladanom naskladnenie Vami vybraného tovaru. O následnom naskladnenie ste informovaný telefonicky, emailom, či SMS. Tovar je Vám potom odoslaný jednou z vyššie uvedených možností.
Ako bude tovar doručený?
Tovar môžete po predchádzajúcej dohode osobne vyzdvihnúť, alebo Vám ho môžeme zaslať Slovenskou poštou, alebo prepravnou spoločnosťou TOPTRANS či GLS. Informácie o cenách nájdete tu.
Prečo som s tovarom nedostal faktúru?
Faktúra je Vám zaslaná na e-mail po doručení tovaru.
Prečo mi s tovarom neprišiel aj záručný list?
Ak nie je pri tovare priložený záručný list, nahrádza ho faktúra.
Nedostal som užívateľský manuál v českom/slovenskom jazyku?!
Užívateľský manuál v českom jazyku je k dispozícii v sekcii na stiahnutie. Po prihlásení sa v pravom menu (už. meno a heslo máte uvedené v záručnom liste) zobrazí užívateľské manuály, ktoré môžete otvoriť, či uložiť do svojho počítača, prípadne vytlačiť. Je veľmi důležuté si tento manuál prečítať pred prvým použitím výrobku a dbať na jeho pokyny.
Ako mám reklamovať?
|
|
|